Dato og klokkeslæt

11. november 11.00–13.00

Kunstworkshop med kunstner og tekstildesigner Iben Birch Bech

Bornholms Museumsforenings Museumsklub for børn og unge

Bornholms Museumsforenings Museumsklub for børn og unge holder spændende kreativ kunstworkshop med kunstner og tekstildesigner Iben Birch Bech.

Design din egen planter

Hvis vi kunne designe vores egen plante, hvordan ville den så se ud? Måske er den slet ikke grøn men blå? Måske har den ikke blomster men noget andet smukt eller sejt?

På internettet findes mange eksempler på skøre, flotte og mystiske computergenererede planter. Vi kigger på eksempler og snakker om det fantastiske billedunivers i børnehøjde.

Bagefter finder vi inspiration og hiver gode ideer fra computeren gennem vores hoveder og hænder. Vi maler, tegner, klipper og river dernæst og fordyber os i at få vores egne mangfoldige planter til at vokse frem i den virkelige verden!

Hvornår: Lørdag d. 11. november kl. 11.00
Varighed: ca. 2 timer 11-13